Drar snart.

Ska snart kolla på mitt förra's lag spela match, mot Örby. ;)
Hoppas att ni kolla ta dem! Men jag ska äta nu. Och jag har köpt Tights och jättegulliga skor till skolDiscot imorgon kväll. Carro,Vicky,Emily&Cornelia ska komma hem till mig efter skolan för att vi ska sminka och och locka/platta håret osv. MEn Cornelia fick svårt att andas i skolan, men jag hoppas att hon mår bättre.Jag har skickat ett ''Hur mår du'' Sms till henne, men hon har dock inte svarat. ): menmen..  Vi ska försöka fixa ihop en tjej med en kille, Vet inte om jag får säga vilka! Men jaja, Ska äta nu! Men jag kanske bloggar när jag har kommit hem från matchen.. Annars får ni som vanligt se ett inlägg imorgon bitti! huuuuuuuuuuuugs and Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Emily♥

jag va med när du shoppa :)

2010-04-22 @ 19:06:54
URL: http://finaemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0