:)

Är tillbaka, tog typ en bloggpaus igår, även om jag hade tillgång till datorn. :)
Idag kommer det några inlägg, inga jättekorta heller. ;p
Igår.. Vad jag ute med sandra, öven 1 timme.. Och senare på dagen var jag ute med Channa!♥.. Vi hittade/byggde ett hemligt ställe/koja. Och vi tog med: Lakan, HAHHAH, och sådana grejer som man behöver för att göra en bra koja. :D Men vi tänker inte säga vart kojan är. (aa' För det är världens bästa. ;).

Idag vaknade jag runt 10, låg kvar i sängen i 10 minuter. Och sedan gick jag upp och kollade på: Extreme home makeover. Fast det var bara några minuter kvar av programmet, För det hade redan gått i ungefär ja, venne.Kan ni skriva tips om vad jag ska skriva om här på min blogg?! Jag har helt hjärnsläpp och har haft det ända sedan jag har haft bloggen. ): NOOOOOOT GOOOOOOOOOOD!

Jag har aldrig sett en babian utan svans, har ni?! ;p
crazy fråga, iknow. :)


HAAHHA, euw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0