Ett sista inlägg.

Ni får ett sista inlägg från mig, även om jag håller på att somna.Den sista timmen har snoret bara runnit och runnit från min näsa, är supertäppt och jag är hemma i morgon, kanske hemma på tisdag oxå förmodligen..Eller jag vet inte.Jag har ingen aning vad inlägget ska handla om,så jag skriver bara av mig vad som hände på pikniken today:
Vi åkte till Nynäshamn, vi gick till en strand.Jag hade tagit med mig bollen och riskakor, och mamma och pappa tog meed sig: Filt,vatten och lite sådana grejer.. Och sen kom det 1 fågen ( Vet inte namnet på fogeln ) Och då kastar jag riskakor till den,och sedan kom det 5 till.. Och mamma blev galen. hihi. 

Orkar inte berätta mer, ska sova nu. Kisses. 

Jag svär, sådär ser mina ögon exakt ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0