Förlåtförlåt.

Jag har varit hemsk! Förlåt för allt! HAHAHA, just nu är Aurora hemma hos mig.Vi har inte gjort så mycket.Bara varit inne på datorn som vanligt! Vi sket i majbrasan, det är ändå inte kul.Bara kolla på brinnande pinnar,Okej..Det finns 2 karuseller, en för bebisar, och den andra mår jag illa av. :s och sockervadden är ju inte nyttig och inte så god heller. Euw, jag föredrar heldre det vi har hemma hos mig: Chips&Popcorn. Vi har typ väldigt tråkigt nu, men det kan vi inte göra något åt. Rooooora ska sova hos mig.^^ Vi kommer hade superkul! Tänk att vi kan bah hänga med varandra och ha det mys! HAHAHAHHHAHAHHAH Fyfan va töntigt detdär lät! Vi har varit inne på GoSupermodel litegrann och sådär. Vi har kollat på ''VinnarSkallar'' Från 1-4 (Avsnitt) Töntiga vi är. Jag bloggar snart. :)<3 

Oseriösa bilder:


fyfan va snygga vi är. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0