Godmorgon.

Jag vaknade tidigt, men jag somnade om!För jag vill verkligen inte till skolan (JAGÄRTRÖT!!!) Menmen, man måste ju..Jag har ju varit sjuk hela veckan,eller på onsdag-torsdag var jag inte sjuk, eller jag var nästan sjuk på onsdag!Men jag var på begravning..Och vi kom hem såpass sent så att jag fick vara hemma dagen efter.Jag har ingenting att säga just nu, men jag är ju suuuuuuupertrött,sitter och gäspar för mig själv. ;s 


I helgen har jag läxor att göra, kommer kanske inte blogga helatiden som jag ''brukar göra'' men några inlägg slänger jag in då&då! Haha, jättebra att veta. Oh, förlåt Fisa. Glömde ge dig länk, som tack för designen! Men nu har du fått en, länken är en rad upp.

Nu ska jag kolla på lite program på youtube eller någontng, så att jag vaknar.

Godmorgon igen! 

Btw: Har ni sett att jag försöker klämma in 2 inlägg varje morgon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0