Godmorgon!

Godmorgon solstrålar!♥
Jag är jättetrött men jag måste blogga,eftersom jag faktsikt lovade er.
..Just nu har jag supertråkigt,Jag är inne på gSm memn det finns inget att göra, spelar bara.. För jag vill bli reklammmodell på min nya anonyma modell,hah.
Idag ska jag nog vara inne på datorn ganska mycket, för nu är jag nästan frisk.. Igår&i förrgår var jag jättehänging osv, och då pallar jag itne vara inne på datorn så mycket!

Oftast skriver jag bara någonting i min blogg?! Men det jag skriver om handlar inte om något intressant, seriöst.. Ni måste komentera vad jag ska blogga om, annars tar jag bloggpaus, och aurora älskar min blogg, och då tycker jag synd om henne, och jag älskar ju henne, så jag gråter ju för hennes skull osv. :D<3

Hahahahahhahah, men nu ska jag spela lite på gSm, ses snart!♥

Kommentarer
Postat av: SAndra

HAHAHAHHA asså isabel, jag vet? Jag kom ju precis in efter jag hade fått en handduk och då va mamma vaken, det var inte ens kul? :P

2010-04-01 @ 14:39:01
URL: http://potatismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0