Here I Am, Jaoooo.

Kom nyss hem!
Det gick.. Bra?! Antar jag iaf, jag hade fått sämre syn, men inte så konsigt.. Har inte använt mina glasögon på över ett halvår. Hehe, fy mig.

Nejmen, bågarna var väldigt fina, Och då menar jag grymt fina!♥
Jag ska få själva glasögonen på Onsdag, och allt blev 3000:- :s Seriöst, SKITDYRT för ett par glasögon! Men det äre värt. :)På onsdag får ni se camera-bilder på mig i glasögonen.. :D

Nu ska jag och sandra gå ut och lattja lite, för er som inte fattar: Jag och sandra ska gå ut och spela fotboll nere på fotbollsplanen som ligger en bit från vårat hus. :)<3

Sandra lyssnar på '' Wats in it for me?'' För jag, hon har väldigt hög volym, och ändå har hon hörlurar, och jag hör ändå vilken låt. :o  

Kramkram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0