I'm so sorry.

Bad update. Not good. I'm so sorry. Okej, ska inte snacka engelska, vissa som läser min blogg kanske inte kan engelska, vad vet jag?! Imorgon kanske jag ska till skolan, vi får se hur jag mår.Men jag vet inte hur jag mår en. Hihi. Lovisa håller på att göra en ny header till mig, tack! Älskar dig. Hon är bäÄäÄst. Eller jag är bättre, sorry Lollo. Nejmen, driiiiiiiiiiiiiiiiiiv.Men headern kommer inte vara klar idag, frågade henne..Besviken jag blev.Altså jag blev inte besviken på henne (För ni som inte fattade det)! Jag har så fkking tråkigt justnu.Mitt sår på tummen svider fortfarande.hahhahaha. Godnatt. 

Btw: Pappa kom nyss in med en stor fruktallrik till mig. Yummy.

Tagen från Google.
Aaw. Supersöt ju! Vill ha, ge mig,tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0