Morgon.

Hej alla fina läsare! Vilken halvsolig morgon! Jag vaknade halv 7, men jag somnade om och drömde. Sedan vaknade jag 20 minuter efter,och nu är jag här! Igår var jag superduktig med allting faktiskt, Packade kläder till idrotten,La fram kläder till morgondagen.  Och nu sitter jag är! Taggad och klar.  ( Ni förstår väl att jag är ironisk?!?!??!?! )
bloggar snart. ceya, baby!

btw: Sandra skrrev en supersöt lapp till mig.♥

Kameran är superdålig.
För er som inte ser vad det står, det står: Hej bolli. Ville bara säga hej.För när du läser detta ligger jag säkert och sover. Jag älsker dig mest!<3

Seriöst, hur ofta får man sådana brev från en tonåring?! :o<3333
Älskar dig mer än mest sandra. Du är mitt liv. ♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: sandra

<33333333333

2010-04-20 @ 09:29:57
URL: http://potatismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0