''Noodles''

Jag äter ''Noodles'' nu&Jag dricker fanta. hehe, tjock. Men imorgon hoppas jag att det ska vara en solig dag! Det var så tråkigt och äckligt väder idag, eller vad tycker ni?! :) Jag och mamma handlade nyss, och innan dess lämnade vi min kompis Emily! Eller är det bästavänner?! haha, vet inte riktigt. ♥ Hm.. Men emily, du är så jävla bäst! Du.. Jag fattar seriöst inte vad jag skulle göra utan dig, du betyder sååååå grymt mycket,även om jag inte visar det. (aaaaaaaaaa'

Mamma&pappa&Sandra kollar på TV, Och sandra är oxå vid datorn.. Så hon kollar på både tv och datorn. HoHOOOOOOOJ! Texten var jävligt intressant,Ha?!

Jag är inne på Sandra's egna dator nu, så ni har aldrig sett denhär bilden. ;) Så få ingen chock eller något. hihi.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.

btw: Ska börja göra längre inlägg, och jag lovar. ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Emily♥

åhh tack issa!♥♥ du betyder också grymt mycke för mig!

2010-04-22 @ 14:58:00
URL: http://finaemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0