We're back!

Vi är tillbaka!Först åkte vi till optikern,ganska tidigt på morgonen!Sedan åkte vi till ''Kapellet'' och därinne väntade vi på att de hade typ förberett allting.Sen efter typ 10 minuter var det dags att gå in. Först spelade de en sorlig låt på ''Saxofon'' Då började morfar gråta,eftersom det var hans mamma som låg i den bruna vacka kistan!Och sen började jag storgråta (Tyst) Och sen fick vi gå och lämna blommor på kistan,Och då börja mamma gråta ännu mer, och jag oxå! Fyfan va känslan var konstig!Sen efter allting tackade vi för besöket,vi gick tillbilen och åkte till Gunsta! Och vi fikade där.Vi åkte hem vid halv 8 och kom hem vid 10 tiden. Och nu sitter jasg här och bloggar. Orkar inte blogga mer faktiskt!Hörs imorgon,ska inte till skolan imorgon..Kom hem försent för att orka en hel dag i skolan. ;)



Thaha. Lite söt ändå?

Sandra tog tydligen kort på mig..Bakifrån. :)

Jag igen..

Mitt öga. :)<3

Videoinlägg kommer imorgon när jag visar mina glasögon. Btw: Har ni sett min nya desgin?! Dock vet jag inte om Fisa kommer fixa den mera, för hon snackar om typ..prickar eller något skit. ajam vet inte. Tack ändå Fiiiiiiisa, Älskar den nya designen,blev höjdernöjd!

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0