:3

Filmen var slut för ett tag sen, men jag kunde inte blogga. Morsan hade datorn. Ikväll har jag inte gjort så mycket. Bara hyrt film&ätit godis&Druckit läsk. skoldagen på rasterna spelade vi ''King'' som det heter, hahhahahahaha ;p Jag har inte gjort så mycket annat, har bara varit inne på datorn om inget annat.

Imorgon ska kusinerna Elin&Frida komma till oss.<3  Vi ska typ flumma sönder oss, iaf jag och frida, Sandra och Elin får vara med varandra, eftersom dem är med jämnåldriga, okej, Elin är bara 1 år äldre än mig och Frida, men w/e. Och jag har saknat dem så jäääävla mycket. (aa' De betyder så enormt mycket för mig. Just nu händer ingenting, är bara vid datorn. Chattar&Är inne på GoSupermodel. Och det är supperkul!!!!!!!!!!!! HAHHA, drev. Glöm inte att fråga frågor på frågestunden. Tryck HÄR för att fråge, eller bläddra ner om du orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0