fruuuuuulle.

Äter frukost nu, lite sent kanske. Men i don't care. Jag känner att jag gör så korta inlägg!ska jag börja med att förlänga dem 5-6 rader så ni får längre saker att läsa?! Jag känner oxå för att göra något sånt, men haha. Det är ganska jobbigt. Nejmen, det är bara kul. Men ni får säga ''Ja/Nej'' om vad ni tycker. i detta inlägg kommer det inte vara jättekort, men inte jättelångt heller. Snart ska jag rulla mig mot skolan och jag smsar Vicky först, haha, för det är pinsamt att stå utanför '5B's'' Klassrum allderles själv. skoja, men ändå. HAHAHAHAHHA Nu ska jag dricka min urgoda OBOY! Och äta min rostiga goda macka. haha, kramkram. 
 

© Tagna Från Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0