Godmorgon.

HAHAHAHAHAHAH. Såg Sandra Video på hennes blogg, hahahhaa, fyfan va sköna dem är. Jag vet nte vilka men lallalala. Jag gick upp sent idag.. igen. Buhuhuhuhu. Nejmen, jag har inget att säga typ, så mina inklägg bir helt cpade. Men idag är det dag 2 på ''bild''''Elevensval'' i skolan. Och igpr var det ganska kul. Och på Söndag ska mitt lag har fotbollsmatch, men jag få rinte vara med..för att jag måste träna i någon vecka innan jag får börja spela. hahahah. Men iaf, och nästa Fredag ska vi oxå ha match, och jag vet inte om jag ska vara med på den eller inte , Men det fixar sig nog.^^ 

Kommentarer
Postat av: Hanna Smedberg

SV: AAW (A) du med Isa!

Puss

2010-05-07 @ 12:56:02
URL: http://haanus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0