Godmorgon.

Det blir snabbt nu. Jag har ganska bråttom, men jag bloggar oxå när jag kommer hem, jag  var inte inne på datorn igår! Jo, bara när vi fick tillstånd av mamma&Pappa. Och det var på kvällen, hela dagen igår tillägnade jag tiden att, gå till Sandra till Ica Maxi. Vi kollade efter en tröja till henne där, men det fanns ingen. Och sen gick vi till Mc Donalds. Och åt 2 mellanspommesfrittes, och så delade vi på en mellancola. Och sen gick vi ut och käkade, senare åkte vi ruschelkana. ( stavning ) Och sen kom det skitungar och åkte där, då gick vi och satte och där vi satt från början, för jag tyckte att det var pinsamt och onödigt när det åkte massa ungar där. </3.HAHA.Ska äta upp den hårda mackan jag fick nyss!♥ Kram.


Kommentarer
Postat av: Mami

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-05-10 @ 13:17:38
Postat av: Aurora. ^^

SV:

ah jag blev syr :s<3

men lova att du inte gör en ny modell och

börjar mejla med mig sen vet jag inte att det är du.

om du vill mejla med mig på gsm säg att det är du då okej? <3

2010-05-10 @ 14:33:44
URL: http://aauroras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0