Haha.

Igår kunde jag inte blogga. Jag kom hem från skolan, var tvungen att göra i ordning mig! Skulle på träning (Fotboll). och jag åt innan, så jag hade det superstressigt att hinna &Allting. Men träningen gick superbra, det var jättekul. Alla ( Evve ) HAHA kom och krama mig och sa '' ISAAAA! Gud vad jag har saknat dig! '' hahaha, och jag log. Och magnus gav mig en ''high five'' cooling han är.

Och idag, är det soligt. Jag gick nyss upp. Igår när jag skulle lägga mig så blev det ett stort bråk mellan mig&Mamma. Men det tar jag inte upp här. Orkar inte, och nu gick hon upp. Och hon sa inte ens ''Hej'' Eller ''Godmorgon'' till mig, men jag orkari nte bry mig. haha, men jag älskar henne ändå. ;) Men ändå.

''sång&Dans'' var rolig igår, vi skulle sammarbeta på en egen dans, jag vicky,Emily&Cornelia dansade till ''Justin Bieber - Baby '' Och det gick bra. Och sen skulle vi visa upp den för alla som hade just ''Sång&dans'' Och det gick oxå jättebra, och det var kul. Och sen var det dags att .. gå,typ. COh ajg gick såklart direkt in på datorn dåra. haha.

Bloggar senare idag (PÅ MORGONEN)
BILDBRRIST! ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0