Svar på frågestunden.

Postat av C.J: Vem tycker du är sötast/Snyggast av alla kändisar?.
Svar: Justin Bieber, helt klart.

Postat av: Caroline: Är det tråkigt utan mig i klassen???
Svar: Ja, det är faktiskt supertråkigt. :(<3

Postat av: Emma:
1. Vilka bloggar läser du ofta? 
Svar: Dessie's, foki's,Sandra's,Lovisa's,Emily's,SamThaMan's&..Typ.. kommer inte på några till nu.
2. Har du en kille? Isåfall vem?
Svar: Nej, jag har ingen kille.
3. Hur många besökare brukar du ha?
Svar: Runt 20-30. :)
4. Vem är din bästakompis?
Svar: Oj, jag har många. Men, emily,felicia,cornelia, betty.
5. Hur mycket gillar du den perrsonen?
Svar. alla 10/10.

Postat av: C.J:
Kan du beskriva dig med 3 ord? =)
Svar: Ja, Snäll,Hjälpsam,rolig.

Postat av: Isabella THE Roos:
Varför är jag så cool & Varför är TAYLOR LAUTNER MIN?!
Svar: För du föddes cool. Vadå din? Taylor är min. 

Postat av: Hemligt:
sportar du något? vad isåfall och är det kul? tacksam för svar
Svar: Ja, jag sportar, jag går på fotboll, haha, ja mamma. Det är kul. 
 
Postat av. Sandra.
1. Vad föredrar du, jeans eller tights?
Svar: Tights!
2. Vilken är din värsta mardröm?
Svar: Herregud, öh.. Det var nog när du och pappa blev mördade..):
3. Favoritblogg?
Svar: POTATISMOOOOOOS!
4. Favorit affär?
Svar: Gillar inte att shoppa, såatteh, jag vet inte. H&M Kanske? =)
5.. Prenumererar du på nån tidning?
Svar: Ingen aning, haha.
6.Favoritfärg?
Svar: Turkos&Rosa.
7. Vad är den äckligaste maten?
Svar: Carbonara, fyfan.
8. Vilken är den godaste maten?
Svar: Köttgryta... ah, duvet.
9.. Favorit artist?
Svar: Justin bieber, äääääääälskling!
10. Vilken av Justin Biebers låtar är bäst?
Svar: Common denominator, U smile.Baby&Where are you know. (8)
11. Topp tre snyggaste kändiskillarna?
Svar: Justin Bieber, Taylor Lautner..Robert Pattinson.
12. Är du singel?
Svar: Jaa.
13. Om du fick shoppa från en butik för resten av ditt liv, vilken skulle det vara då?
Svar: H&M.
14. Favoritplagg?
Svar: Venneeeeeee.
15. Bästa film?
Svar. Omg, vet inte. 
16. Vad tycker du om Dessie, Kissie & Paow?
Svar:
Dessie är en omogen ungjävel som tror att hon är tror att hon är något, úsch på henne. Paow är en rätt så normal tjej, som är fin. Utrycker sig rätt osv. HAHA, kissie, usch. Så jävla patetisk och äcklig hon är. No words.
17. Hur fixar du ditt hår?
Svar: Jag gör inget speciellt, tvättar, borstar. Det är det enda.
18. Hur länge kommer du blogga?
svar: Det vet jag inte, så länge tills det börja bli tråkigt.
19. Vart köpte du din kamera?
Svar: Ingen aning, haha. Expert kanske.HAHAHAHAHHA 
20. Går du på någon sport? 
Svar: Fotboll gäller.
21. Vilket land vill du åka till?
Svar: Thailand&Turkland.♥
22. Hur länge har du haft din blogg?
Svar: I 3 månader, enda sen mars 2010.
23. Hur har du gjort din desing ??
Svar: LoFisa har gjort den.
24. Om du skulle byta desing hur skulle den se ut då ??? 
Svar: En bild på justinbieber, och en bild på mig. Eller 2.
25. Vilka färger har du haft på din blogg ???
Svar: Omg, kommeri nte ihåg min förra, rosa kanske? Och niu lila.
26. Har du gjort en desing till nån ??
Svar: Nej, vet inte hur man gör designer/headrar.
27. Hur ofta bloggar du varje dag???
Svar: 3-4 Inlägg per dag. Typ, men jag suger på att blogga.
28. Hur många inlägg gör du på en dag ??
Svar: Det är väl samma fråga som nr. 27..?
29. vad får du alla dina bilder ifrån ??? 
 Svar:
De flesta är från Google& YouCam.
30. Tar du alla bilder med din kamra ???
Svar:
Nej.
31. Hur vet du vad du ska skriva från dag till dag ??? 
Svar: Jag
vet inte vad jag ska skriva faktiskt, utan jag måste tänka till.
32. Har du alltid nått att skriva och hur kommer du på allt vad du ska blogga om ???
Svar:
Nej, jag kommer på genom att tänka.
33. Tar du aldrig bilder från internet ???
Svar: Jo, från google.
34. Vad skulle du skriva om du inte hade nått att skriva om ???
Svar: Jag skulle nog bara skriva vad jag gjorde just då, och att jag mår bra. Typ.
35.Hur får du inspriation eller vet vad du ska blogga om ??
Svar: Jag får inspiration genom andra bloggar.
HOPPAS NI ÄR NÖJDA MED SVAREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0