tjatja.

Jag tänkte bara säga att jag somnade snabbt igår, skitintressant. Iknow. Men jag tänkte lägga mig i sängen och sträcka på mig, sen ska jag väl göra iordning mig litegrann. Och sandra sak få datorn. (-.-<3) Idag är det idrott som sista ämne.:) Och Jag har precis ätit upp min frukost, och jag ska just logga ut nu. Pussis.



Det var 2 bilder. Jag hade smink där. (A)
Jag har tränat på Engelska glosorna som ska vara till läxa idag. Och jag kan alla orden, men jag orkari nte skriva upp det här. För det blir för töntigt, hahahahhahahahhahahhhahaha. Nu ska Sandra få datorn. Och jag sak .. aa. Lägga mig i söngen en stund. ;) fryser jättemmycket.Men nu ska jag ge Sandra datorn. Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0